Comunicació vs. màrqueting: quin és l’objectiu de la teva acció?
Els dos conceptes estan molt relacionats, però mentre el primer millora la imatge i la reputació de l’empresa, el segon se centra a atraure nous clients i augmentar les vendes.
Els dos conceptes estan molt relacionats, però mentre el primer millora la imatge i la reputació de l’empresa, el segon se centra a atraure nous clients i augmentar les vendes.
Cal separar bé la informació amb més d’una imatge: perfils més atractius i ajuda de l’algoritme de l’aplicació!
És veritat que fan una representació ràpida de la realitat, però a vegades tenen finalitats pretensioses.
Parlem sempre amb verbs i accions concretes i no tant amb noms, per què no escrivim més així?
Si interpel·les una persona o un grup cal posar-la: no emprobrim més la llengua, si us plau
El format horitzontal perd cada vegada més pes en el món comunicatiu i audiovisual
Corpòria té contractada una Assegurança de Responsabilitat Civil Professional (ARCP) que ens cobreix tant a tu, client, com a nosaltres, empresa.
Està dissenyada per preveure possibles eventualitats, com ara errors professionals, negligències i difamacions, garantint la teva tranquil·litat i protegint Corpòria davant qualsevol imprevist relacionat amb la comunicació i el màrqueting.
Triar-nos significa confiar en una empresa que es preocupa pel teu benestar i que està compromesa a proporcionar els millors serveis amb responsabilitat i professionalitat.
Una raó més per triar Corpòria!